Introduceti codul de 6 cifre:

Alimentare RSS
Stiri
Jul
14
 

Newsletter tehnic nr. 78



Asteptarile clientilor, reconfirmate la Clubul Profesionistilor in Imobiliare

Clubul Profesionistior in Imobiliare Bucuresti din data de 30 iunie 2010 a avut invitate in cadrul discutiei Panel doua doamne, care trecusera prin experienta de a fi client al unei agentii imobiliare.

Au putut de aceea sa transmita celor prezenti, marea majoritate agenti imobiliari, felul in care au perceput relatia client-agent: care erau asteptarile si nevoile, ce oferea valoare relatiei.

La randul nostru, am impartit aceste informatii si asteptari in trei categorii, in functie de diferite momente ale colaborarii:

Inainte de primul contact

1. Modul de prezentare al ofertei: sa includa cat mai multe detalii, sa fie prezentate poze ale fiecarei incaperi si chiar cu exteriorul, sa aiba un titlu semnificativ, sa fie specificata adresa, sa fie specificate detalii legate de pret si de comisionare, sa fie o oferta inca valabila.

2. Promptitudinea si disponibilitatea agentului: daca solicitarea a fost facuta prin email, este necesar un raspuns in maxim 24 de ore. De asemenea, este importanta stabilirea unei prime intalniri, cat de curand posibil.

Dupa primul contact

1. Interesul fata de dorintele clientului. Cat de bine poate asculta un agent, spune foarte multe despre cat de multe poate face pentru client.

2. Gradul de informare asupra proprietatilor prezentate - detalii despre imobil, zona, pretentii ale proprietarului.

3. Comunicare deschisa.

4. Sprijin prin informatii oferite asupra tendintelor pietei.

La incheierea tranzactiei

1. Sprijinirea intereselor clientului in negociere.

2. Recomandari si sprijin in intocmirea formalitatilor legale.

Speram ca v-au fost utile aceste informatii si ca vor urma multe ocazii in care sa le puteti folosi.


Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Nume Complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako Fusion