Introduceti codul de 6 cifre:

Intrebari Frecvente
Facilitati noi in AdminOnline si ImoAdmin
Adaugat de Liana Boca on 08 July 2009 12:55 PM
In ultimul an am lucrat la dezvotarea unei noi variante a imobiliare.ro orientata pe cautare si simplitate. Foarte curand vom lansa noua varianta imobiliare.ro catre marele public, dar pana atunci puteti inregistra noi oferte in portal sau edita si completa pe cele actuale. In data de 6 iulie 2009 am lansat noul AdminOnline si un nou update la programul ImoAdmin.
Aceasta lansare aduce pentru dumneavoastra mai multe lucruri noi cum ar fi pozitionarea ofertelor pe harta, posibilitatea de a introduce la oferte un titlu semnificativ si o descriere emotionala precum si de a introduce o brosura PDF sau link video.

Pozitionarea ofertelor pe harta:

Pentru prima data in Romania, vizitatorii vor putea cauta ofertele pe o harta! Harta va oferi interactivitate si va contribui cu informatii utile despre nivelul preturilor! Marcarea pe harta a ofertelor este disponibila din data de 6 iulie 2009 si va face posibila afisarea proprietatilor dumneavoastra in noul portal.

Exista 2 modalitati de adaugare a localizarii pe harta: prin Localizare exacta sau Selectare arie.


Optiunea Localizare exacta se utilizeaza atunci cand cunoasteti locatia exacta a proprietatii si doriti publicarea ei.
Optiunea Selectare arie este implicita si se refera la alegerea unei arii in care se afla proprietatea. Aceasta arie poate contine pana la maxim 3 patrate adiacente cu fiecare cu latura de 1 km.
Puteti utiliza această optiune atunci cand:
- nu cunoasteti exact adresa proprietatii;
- nu doriti sa oferiti informatii exacte despre adresa.
Harta se regaseste atat in AdminOnline, dar si in ImoAdmin in sectiunea de Localizare din adaugarea/modificarea unui anunt. Pentru mai multe informatii despre marcarea pe harta a ofertelor in AdminOnline dati clic aici iar pentru ImoAdmin, clic aici.

Titlu:

Titlul ofertei poate fi personalizat astfel incat sa exprime cat mai concis avantajele ei. Se afiseaza in lista de oferte de pe portal si  poate avea maxim 80 caractere.
In AdminOnline titlul poate fi introdus in formularul de adaugarea/modificare anunt in functie de categoria in care va aflati.
In ImoAdmin titlul poate fi introdus in tabul Internet - Prezentare oferta catre clienti.

Descriere emotionala:

Descrierea emotionala reprezinta un text personalizat care va descrie din punct de vedere emoţional proprietatea. Recomandam introducerea unui text care poate face diferenta, pentru vizitator, atunci cand parcurge aceeasi ofertă la agentii diferite. Textul poate avea maxim 250 caractere.
In AdminOnline descrierea emotionala poate fi introdusa in formularul de adaugarea/modificare anunt in functie de categoria in care va aflati.
In ImoAdmin descrierea emotionala poate fi introdusa in tabul Internet - Prezentare oferta catre clienti.

Brosura PDF:

Aveti posibilitatea de a adauga un fisier in format PDF cu prezentarea proprietatii de pană la 10 Mb.
In AdminOnline mergeti la oferta la care doriti sa atasati un astfel de fisier, selectati butonul PDF si alegeti fisierul .pdf de pe calculatorul dumneavoastra pe care il doriti iar apoi salvati-l utilizand butonul Salvare. Dupa adaugare puteti vizualiza fisierul salvat sau puteti sa il stergeti.
In ImoAdmin brosura PDF poate fi introdusa in tabul Internet - Prezentare oferta catre clienti; alegeti fisierul .pdf de pe calculatorul dumneavoastra pe care il doriti folosind butonul Rasfoieste.
Ofertele la care ati salvat o astfel de prezentare vor avea pe portal un link suplimentar pentru vizualizarea broÅŸurii.


Link video:

Ofertele pot fi insotite de prezentări de tip video. Puteti adauga prezentari de tip video gazduite pe urmatoarele site-uri: www.youtube.com, www.vimeo.com si www.trilulilu.ro.
In AdminOnline mergeti la oferta la care doriti sa atasati prezentarea video, selectati butonul Video si introduceti adresa paginii la care se gaseste videoclipul dumneavoastra dati clic pe butonul Adauga.
In ImoAdmin link-ul la care se regaseste videoclipul dumneavoastra poate fi introdus in tabul Internet - Prezentare oferta catre clienti - Link video. In campul disponibil introduceti introduceti adresa paginii la care se gaseste videoclipul dumneavoastra. Salvand oferta salvati si link-ul introdus la oferta.
(28 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (1)
Razvan Cuc
09 July 2009 07:36 PM
Buna,

Toate functiile nou introduse sunt fara indoiala utile in lucrurl de zi cu zi in agentia noastra - Grup de Lux - si sunt solutii la problemele ridicate de mine in cateva mailuri anterioare. Felicitari pentru solutiile gasite !
Raman insa o serie de probleme nesolutionate intre cele semnalate in ultimul mail din 25.05.09, iar dintre acestea pe unele eu le consider foarte importante .

CERERI NESOLUTIONATE – 26.5.09


1. Atasare la mail a unui material din “fisiere” , in acelasi mod facil in care se ataseaza si fisa rezultata in urma comenzii “tipareste” . Aceasta functie ar usura atasarea schitelor sau materialelor scanate si stocate in “fisiere” si care nu pot fi salvate intre fotografii .

2. Camp de prioritate si pentru "cereri"

3. Posibilitatea arhivarii si pentru cereri , la fel ca si pt oferte . Sunt cereri care nu mai sunt valabile pentru o perioada dar e bine a se reveni dupa o perioada determinata .

4. La cereri terenuri sa poata fi selectate mai multe localitati , la fel cum pot fi selectate mai multe zone . E esential pentru ofertarea in cazul cererilor dese de ternuri "in jurul orasului pe raza de "x" km" .

5. Marcare data la prezentarea unei oferte - dupa matching sa apara undeva si data la care oferta a fost prezentata . E greu ca agentul sa isi aminteasca in urma cu cat timp o oferta a fost prezentata .

6. Inregistrare trimitere oferta pe mail - la trimiterea unei oferte pe mail (dupa 'tipareste') sa se inregistreze undeva/cumva aceasta trimitere (o asociere cu programul de mailuri...?)

7. Sigla agentiei la PDF-ul atasat mail-ului . Altfel , teoretic , el ar putea fi folosit mai departe de orice alt intermediar .

8. Cerere & ofertare . Pana acum in agentie se pastra pentru fiecare oferta un fel de istoric cu vizitele facute la fiecare oferta si observatii pentru fiecare vizita (atasez un model/exemplu) . Pe baza acestui istoric al vizitei rezulta o concluzie vis-a-vis de pozitia ofertei in piata (prea scumpa, prost pozitionata, slab calitativ , sau altele) , acest istoric avand un rol important in relatia cu vanzatorul - folosindu-l ca argument uneori in renegocierea pretului de ofertare . As vrea ca de acum sa existe posibilitatea ca in lmoadmin sa apara acest istoric sub o forma simplificata , asa cum de exemplu la cereri exista o evidenta/istoric a ofertelor prezentate , poate cu posibilitea introducerii unui camp text pt comentarii legate fiecare vizita . Pentru moment nu vad o solutie pt. introducerea acestor informatii in Imoadmin, decat ca si atasare a documentului in "fisiere" - ori varianta de a lucra cu acest document ca si fisier anexat e extrem de anevoioasa ! Solicit o solutie pentru aceasta problema .

9. Contracte intermediere : deoarece o mare parte dintre ofertele introduse nu au contracte de interemediere semnate , iar contractele sunt un element f. important spre finalizarea unei tranzactii , am vrea sa avem un camp unde sa bifam "contract" , urmand ca apoi sa putem face selectie dupa acest camp - oferte cu sau fara contract semnat , atat pentru oferte cat si pentru cereri .

10. Contactare direct sau mail ; dintre ofertele introduse in Imoadmin majoritatea nu au contract de intermediere . Dintre acestea o parte sunt primite prin e-mail si/sau telefon , iar alta parte sunt prin contacte directe (intalniri cu vanzatorii) . Noi introducem acum aceasta informatie intr-unul din campurile cu text si nu putem avea o evidenta/raport al acestei situatii . As vrea sa avem un camp unde sa bifam "contact direct" sau "mail/tel"

11. Introducere oferte prin copiere oferta existenta Nu reusim sa introducem oferte noi prin utilizarea unei oferte existente ca si baza si modificarea doar a unor parametri secundari . O astfel de functie ar fi de mare folos- de exemplu - in cazul unor apartamente in acelasi bloc/ansamblu nou , unde de la o oferta la alta difera doar suprafata , nr camere si poate alti parametri secundari . La fel si incazul unui centru logistic cu mai multe hale care difera intre ele prin doar cativa parametri , ori in cazul unui imobil mare de birouri unde sunt multe spatii/module inchiriabile intre care iarasi difera aceleasi detalii .
In aces moment , pentru a introduce toate ofertele trebuiesc repetate aceleasi operatiuni , reintroduse aceleasi date , la fiecare oferta , ceea ce consuma inutil timp.

12. La hale lungime si latime La industriale (hale) ne-ar fi de ajutor sa avem lungime si latime . Multi clienti cer , in cazul halelor pt. productie , aceste informatii pentru a-si gandi pozitionarea liniilor tehnologice ori utilalajelor .

13. Atasare fisiere la ‘cereri’ In acest moment exista posibilitatea atasarii de fisiere la 'oferte' si la 'contacte' , insa ne-ar fi de folos sa putem atasa fisiere si la "cereri" . Aici am putea atasa scrisorile de cerere oferta , chiar mailurile , sau orice documente care sa detalieze o cerere . Acum am atasat fisierele corespunzatoare cererilor la contacte , insa e oarecum impropriu deoarece un contact poate sa aiba 3 oferte si o cerere , iar deschizand o cerere nu am de unde sa stiu daca are au nu fisiere atasate .

14. Stare tabel cereri nu poate fi salvat sub o forma dorita de noi ci doar in formatul presetat
15. Ofertele de la apartamente(vanzari si inchirieri) nu apar si la birouri daca se bifeaza ambele destinatii . Mai precis, daca la intorducerea unei oferte de apartament se bifeaza destinatia ‘rezidential’ cat si ‘birouri’ , oferta nu apare la birouri decat daca se reintroduce din nou la aceasta categorie .

16. Ofertele introduse la birouri nu pot fi bifate si cu alte functiuni . Mai precis , un apartament care e introdus la birouri nu poate fi bifat si cu destinatia rezidential , deoarece nu exista campul “destinatie” ci doar “tip spatiu” .


Spor la treburi !


Adauga un comentariu nou
 
 
Nume Complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako Fusion